Reklamacje

 

Każdy towar kupiony na naszych aukcjach możecie Państwo reklamować. Reklamacja obejmuje wady produkcyjne, materiałowe i prawne ujawnione w okresie 24 miesięcy od daty otrzymanie przesyłki (data zakupu z paragonu plus 14 dni na doręczenie przesyłki).

Zgłoszenie reklamowanej biżuterii Kupujący może składać:

  • elektronicznie na adres makrolux@onet.pl
  • pisemnie na adres MAKRO-LUX, ul. Ogrodowa 12, 83-021 Rokitnica

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię, nazwisko, adres korespondencyjny i adres e-mail Kupującego 
  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

Reklamowany towar należy przesłać na adres siedziby firmy. Wysyłaną biżuterię proszę dobrze zabezpieczyć na czas transportu, aby nie uległa dodatkowym uszkodzeniom. W przypadku reklamacji biżuterii z kryształami Swarovski Elements prosimy o zabezpieczenie poszczególnych elementów i oddzielenie ich od siebie, aby wzajemnie nie obijały się w czasie transportu. 

Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt:

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl